7 начина да отслабнете бързо след раждане

14 May
Отслабване след раждане

Отслабване след раждане

Отслабването след бременност и раждане може да изглежда невъзможно, особено през първите месеци, но това далеч не е непосилна за изпълнение задача. Вижте нашите полезни съвети, които наистина работят!

1. Кърмене

Със сигурност знаете, че кърменето е полезно за бебето, но знаете ли, че то е полезно и за майката? Практикувайки го, не само ще се възстановите по-бързо от раждането, но и ще отслабнете по-бързо. Не е ли страхотно и бебето, и вие да се чувствате добре?

2. Имайте търпение

Няма как да свалите всички натрупани по време на бременността килограми за няколко седмици или месец. При някои жени този процес продължава около година. Нека си го кажем направо – бебето сега е целият ви свят и всичко друго, в това число и теглото ви, е на заден план. Имайте търпение и си поставяйте реалистични цели по време на отслабването.

3. Първо се възстановете

Особено ако сте родили с цезарово сечение, първо се възстановете напълно преди да започнете диета или да тренирате. Следвайте съветите на лекаря си и изчакайте от четири до шест седмици, преди да започнете физически натоварвания. Изключение правят само упражненията на Кегел.

4. Нов режим

С появата на бебето е добре и вие да си направите режим, подобен на неговия. Когато бебето спи, спете и вие. Когато играе, направете няколко упражнения с него. Когато пък се загледа в телевизора, превключете на фитнес канал и потренирайте с инструкторите от екрана.

5. Гответе вкъщи

Дори и да ви изглежда по-лесно хапването навън в сравнение няколкочасовото висене в кухнята, това въобще не е полезно за килограмите. Първо, че готвейки вкъщи вие изгаряте калории, дори и да не го осъзнавате, и второ – вие сами решавате какви продукти и съставки да включите в менюто си. Да, изисква много време, но пък си заслужава!

6. Спете достатъчно

Нито ще можете да готвите, нито да тренирате, ако не спите достатъчно. Сънят е абсолютно задължителен за доброто здраве, а и за отслабването. И чистенето, и готвенето могат да почакат – когато бебето заспи, опитайте се и вие да направите същото.

7. Не отказвайте помощ

Не мислете, че ако не прекарвате цялото си време с бебето, сте лоша майка. Оставете го за няколко часа на партньора си, на приятелка, на майка си и използвайте това време, за да сготвите нещо здравословно, да потренирате или да отидете на йога. Много по-полезна ще сте на цялото си семейство ако се чувствате добре.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: