Как да влезнем във форма за лятото

25 Jun

Как да влезнем във форма за лятото

С настъпването на летните отпуски много от нас са на ръба на отчаянието в намиране на начин за сваляне на онези няколко килограма, които ни пречат да изглеждаме перфектно. Добрата новина е, че има начин как да влезете във форма точно преди ваканцията си. Продължавайте да четете.

По една ябълка на ден

Яжте поне по една ябълка на ден, защото тези плодове съдържат пектин, който е естествен изгорител на мазнини и ускорител на метаболизма. Още със ставането сутрин изяждайте по една ябълка – тя ще ви засити. След около 2 часа можете да хапнете нещо леко. Това е един чудесен начин да осигурите на тялото си необходимото му количество фибри, а и вие да се чувствате добре.

Тренирайте сутрин рано

Сутрешните тренировки са нещо, което не всеки може да си позволи, но ако имате възможност да разместите малко графика си с цел да вмъкнете няколко упражнения преди работа, задължително го направете. Човек се чувства много тонизиран след сутрешна тренировка, а е и доказано, че по това време на деня физическите натоварвания са най-активни и най-ползотворни.

Малките хранения през деня

Скоро забелязах малката си дъщеря, която е на 6 години, че когато похапва по малки порции храна през деня, на вечеря изяжда само зеленчуците си и протеините, а не приема никаква скорбяла. Всъщност тя се храни по начин, по който всички ние трябва да го правим, без дори да го осъзнава. Ако ядете често през деня, но на малки порции, вечер ще бъдете по-малко гладни, няма да се нахвърляте настървено на храната и това ще засили метаболизма ви.

Зеленчуците

Чувствали ли сте се някога длъжни да ядете зеленчуци, само и само защото са полезни? Не ги възприемайте по този начин и се научете да ги консумирате с удоволствие на всяко хранене през деня. Приемайки по 5 зеленчука на ден, вие ще подсилите метаболизма си, ще сте по-здрави и ще имате повече енергия.

Мислете положително

Премахнете всички „Не мога” мисли от съзнанието си и ги заменете с „Аз мога”, защото позитивното мислене ще ви помогне да постигнете и положителни резултати. Проучванията показват, че хората, които вярват, ще успеят. Вярвайте в себе си, защото го заслужавате!

График

Напишете си режима на хранене и графика за фитнес на лист хартия. Ежедневното здравословно хранене и пет тренировки седмично ще ви дадат зашеметяващи резултати. Следвайте стриктно плана си и ще бъдете в страхотна форма за лятото!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: