Упражнения за красива фигура според типа тяло

4 Jul

631_formu_tela
Тяло – тип ябълка

tqlo-qbylka

– Спинингът ще ви помогне да изгорите ненужните калории и да тонизирате мускулите на краката и седалището.
– Хората с тяло “ябълка” са склонни да губят лесно натрупаните мазнини с кардио упражнения. Плуването е отлично сърдечно-съдово упражнение, което помага не само да се горят калории, но и да се тонизират мускулите на цялото тяло.
– Бягането или джогингът ще тонизират тялото ви.

Тяло – тип круша

tqlo-krusha

Препоръчват се упражнения, които се фокусират върху долните части на тялото.
– Клякането ще ви помогне да изгорите мазнините и да тонизирате бедрата и седалището.
– Правете лицеви опори и вдигайте гирички, за да запазите хармонията между горната и долната част на тялото.
– Клякането с тежести ще ви помогне да се стегнат бедрата и седалището. Обърнете внимание на стойката си, за да не нараните тялото си. Не забравяйте да изпънете горната част на гърба, докато правите упражнението.

Тяло – тип банан

tqlo-banan

Упражнения със съпротивления като гири и ластици ще ви помогнат да увеличите мускулите на тялото. Препоръчва се също да се включат и кардио упражнения за здраво сърце.

Тяло – тип пясъчен часовник

tqlo-pqsychen-chasovnik

Препоръчват се кардио упражнения.
– Упражнения за бицепсите ще ви помогнат да тонизирате и оформите ръцете си.
– Колелото ще ви помогне да горите калории, а скачането на въже да отслабнете, да тонизирате мускулите и да подобрите функционирането на сърдечно-съдовата система.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: