Слаби крака за 2 седмици

5 Aug

слаби крака

Много хора смятат, че за да се сдобиеш със слаби крака за 2 седмици е също толкова лесно, колкото да започнеш диета или да правиш упражнения. Въпреки че тези две дейности спомагат за намаляване на теглото, те не могат да променят само определена част от тялото. За да сте сигурни, че ще отслабнете точно в краката, трябва да се съсредоточите върху тонизирането им и повишаване на тяхната мускулна маса. И тъй като мускулите заемат по-малка част от мазнините, краката ви автоматично ще станат по-слаби.

Как да го постигнете

1. Поставяйте си реалистични цели. Искате тяло, което да е с добри пропорции. Не се стремете краката ви да са кльощави, ако останалата част от тялото ви е среден размер.

2. Дайте си сметка, че за да се сдобиете със слаби крака за две седмици, трябва да бъдете много дисциплинирани и последователни, както в начина на хранене, така и във всекидневните упражнения. Всяко отклонение от този режим ще ви отдалечи много от целта.

3. Преминете на здравословна диета, която включва 40 % въглехидрати, 40 % протеини и 20 % мазнини. Не прибягвайте до изтощителни диети, които ви изморяват и демотивират.

4. Яжте на малки порции по 5-6 пъти на ден, за да поддържате метаболизма си и да имате енергия. Честото похапване ще ви предпази от чувството на глад и от преяждането. Придържайте се към този модел на хранене през тези 2 седмици.

5. Запишете се на фитнес, за да можете да използвате професионалните уреди там. Ако сметнете за необходимо, се консултирайте и с треньорите, които са на разположение там.

6. Правете 5 дни седмично по 30-45 минути кардио упражнения през тези 2 седмици. Подходящи уреди са степерът, велоергометърът и пътечката.

7. Отделете 30 минути дневно, през които директно да натоварвате мускулите на краката. Съсредоточете се върху уреди, които работят върху външната и вътрешната част на бедрата.

8. Вслушвайте се в тялото си. Ако усещате болка или чувствате умора, оставете си един ден, през който да се възстановите. Това няма да е пагубно за установения режим – просто мускулите ви ще се възстановят, така че следващият път, когато тренирате да можете да използвате пълния им капацитет.

9. Включете в ежедневните си тренировки часове по пилатес и йога. Тези дейности се фокусират върху гъвкавостта и стречинга. Те ще помогнат краката ви да изглеждат дълги и стройни.

10. Направете упражненията и здравословното хранене част от живота ви. Ако след тези 2 седмици не продължите с такъв режим, постигнатите резултати ще бъдат краткотрайни, а мускулите бързо ще се превърнат в целулит.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: